Новата година ще е трудна за Hyundai заради спад на продажбите в САЩ и Китай
Южнокорейският автопроизводител Hyundai съобщи, че продажбите му през 2018 г. са били доста слаби. Като причина от компанията посочват търговската война, която поражда несигурност на основните пазари в САЩ и Китай, пише Reuters.
Опит за подобрение
В първото си новогодишно обръщение към служителите заместник-председателят на групата Ойсън Чунг обяви, че Hyundai и Kia ще пуснат 13 нови или усъвършенствани модели автомобили през 2019 г., по които са работили съвместно. Той също така обеща да завърши преструктурирането на втория по големина конгломерат в Южна Корея, което се очаква това да му спечели главния пост като ръководител на компанията, тъй като се очаква Чунг да наследи баща си Чунг Монг-ко, който управлява групата от осем години.
Целият текст е тук