С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Гръцката Loulis Mills купи мелницата в Генерал Тошево за 2.25 млн. евро

Автор: Мара Георгиева 28 юни 2018

Придобиването на комплекса, изграден с кредит от КТБ, е финансирано със собствени средства

Фотограф: Юлия Лазарова

Гръцката публична група Loulis Mills е придобила мелницата в град Генерал Тошево за 2.25 млн. евро, става ясно от съобщение на компанията до Атинската фондова борса. Покупката е финансирана със собствени средства на фирмата и е направена чрез дъщерното дружество "Лулис Мел – България".

От съдебен изпълнител

Мелницата в Генерал Тошево е с капацитет 100 тона на денонощие, притежава складова база за съхранение на 4500 тона пшеница и е разположена на площ 21 хил. кв.м. Новият собственик обяви, че тя ще обслужва българския и румънския пазар, които "се развиват динамично с нарастващите изисквания за качествено брашно, което компанията възнамерява да произвежда".

Мелницата е построена през 2013 г. от търговеца на зърно "Генто милл" срещу първоначална инвестиция от около 7 млн. лв. с амбицията да осигурява работа на близо 80 души. През ноември 2015 г. обаче е обявена за продажба чрез частен съдебен изпълнител по искане на синдиците на фалиралата КТБ, тъй като собственикът на комплекса е ипотекирал имота в полза на банката срещу кредит от 3 млн. евро. Освен "Генто милл" като длъжници са вписани собственикът на половината от фирмата – гръцкият гражданин Георгиос Папатеодору, но като физическо лице, както и друга негова фирма - "Арис импорт-експорт". По описанието на съдебния изпълнител мелничният комплекс включва 20.7 дка земя и 20 сгради – мелница, силози, складове и т.н., а обявената начална цена е 3.957 млн. лв., или 75% от пазарната оценка на имота.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София