С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

"Кока-Кола ХБК" разширява производствения си център в Костинброд

Автор: Мара Георгиева 13 декември 2017

Компанията ще инвестира 20 млн. евро до началото на 2019 г.

"Кока-Кола Хеленик ботълинг къмпани" ще инвестира 6 млн. евро в следващите четири месеца за разширяване на производството си в Костинброд. До началото на 2019 г. компанията ще вложи там нови 20 млн. евро.

"В резултат на инвестицията производственият капацитет на дружеството ще нарасне с около 30%. Целта е предприятието в Костинброд да стане регионален център и да изнася продукция в съседни и по-далечни държави", коментира за "Капитал" Светослав Атанасов, изпълнителен директор на дружеството.

550 млн. евро за 25 години

За да улесни производството си, компанията планира да изгради водопровод до Костинброд, който след това ще преотстъпи безвъзмездно на държавата. "Инвестицията е за 2.5 млн. евро. В момента сме на етап изваждане на разрешителни, но плановете са до пролетта на 2019 г. водопроводът да започне да функционира. Освен всичко друго с него ще решим проблема с водния режим на Волуяк", обясни за "Капитал" Светослав Атанасов.

През 2017 г. "Кока-Кола ХБК" отбелязва 25 години на българския пазар. "Инвестициите на компанията за този период от време надхвърлят 550 млн. евро и всяка година растат с между 20 и 40 млн.", отбеляза Светослав Атанасов на специално тържество по повод годишнината. Пряко заетите в дружеството са 2100, но то поддържа още 19 200 допълнителни работни места по веригата – от производителите на суровини и съставки до хората, които продават напитките в заведения и магазини. Това прави 0.6% от пазара на труда в страната, посочи още Атанасов.

Целият текст е тук

Събития
Retail in detail 2018

Retail in detail 2018

Transforming Retail Together. How to Adapt to the New Frontiers

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София