Регистрация

Apple обмисля да се насочи към дигиталните очила

Автор: Регал 15 ноември 2016

Дигиталните очила привлякоха силно внимание, когато през 2012 г. бяха представени за първи път, но бързо се сблъскаха с редица проблеми заради странния външен вид на носещите ги и опасения, свързани с неприкосновеността на лична информация

Американският технологичен концерн Епъл (Apple) обмисля да разшири дейността си към дигиталните очила и преговаря с евентуални доставчици. Това съобщи БТА, като цитира "Блумбърг".

Дигиталните очила ще показват изображения и друга информация и могат да използват допълнена реалност, според информацията, цитирана от "Ройтерс".

Главният изпълнителен директор на Apple Тим Кук, който през последните тримесечия се сблъсква със спад на продажбите на айФон (iPhone), заяви по-рано тази година, че компанията ще продължи да инвестира активно в технологиите за допълнена реалност.

Най-големият технологичен концерн в света е поръчал малък брой екрани за близко разстояние, които да тества, но те не са достатъчни, за да започне по-мащабно производство, отбелязва "Блумбърг".

Apple отказва да коментира информацията.

Други компании вече експериментираха с дигитални очила.

Алфабет (Alphabet), компанията майка на Гугъл (Google), спря да предлага линията си Гугъл глас (Google Glass) и закри акаунтите в социалните мрежи, свързани с продукта, отказвайки се от опитите да популяризира скъпите устройства сред потребителите.

Дигиталните очила привлякоха силно внимание, когато през 2012 г. бяха представени за първи път, но бързо се сблъскаха с редица проблеми заради странния външен вид на носещите ги и опасения, свързани с неприкосновеността на лична информация.

Снап (Snap), компанията за 18 млрд. долара зад приложението за комуникация Снапчат (Snapchat), миналата седмица също представи очила, снабдени с видеокамера.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души