Регистрация

Maggi оглави класация на Socialbakers

Автор: Регал 27 април 2016
Кулинарният бранд на "Нестле" е първи сред най-успешните марки в социалните мрежи

"Maggi България" е първият бранд на "Нестле", който се нарежда в класацията на Socialbakers за топ брандове в социалните мрежи в категория Топ 5 бранда в YouTube по брой взаимодействия на 1000 почитатели, съобщиха от компанията.

YouTube каналът на Maggi предлага на потребителя съвети за бързо и лесно приготвяне на ястия, представени чрез достъпен и практичен формат.

Първото място в класацията се дължи на лансираната в началото на 2016 г. от Maggi поредица кратки 30-секундни видеоклипове в YouTube канала на марката, в партньорство с известния кулинарен експерт Сандра Алексиева. Форматът на клиповете е подбран според водещите световни тенденции при заснемане на подобно съдържание. Този подход прави видеоматериалите не само полезни и образователни, но и интересни и практични за бързото и лесно приготвяне на ястия, смятат от екипа на бранда.

Класациите на Socialbakers (глобална компания в сферата на Facebook маркетинга и social data анализите и статистиките) измерват и сравняват показателите на корпоративните профили в социалните мрежи, включително Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn и Google+. В YouTube категорията Maggi се е класирала преди брандове като Zagorka, Renault, Kamenitza и Lidl.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България