С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Kit Kat с кампания за устойчиво земеделие

Автор: Регал 22 февруари 2016
"Нестле" обяви, че марката е първият глобален бранд в сегмента на шоколадовите изделия, който се произвежда от какао, добито от 100% устойчиво земеделие

Kit Kat се произвежда от какао, добито от 100% устойчиво земеделие. Това съобщиха от "Нестле", като посочиха, че резултатите са част от The Nestle Cocoa Plan (планът "Какао" на "Нестле") – инициатива на компанията, която цели подобряване живота на фермерите и качеството на тяхната продукция, чрез активности, фокусирани върху по-доброто земеделие, по-добрия живот за техните семейства и по-качественото какао. Благодарение на планът "Какао" са построени 42 училища в подкрепа на образованието на 10 000 деца от районите, където се добива какаото, чрез което компанията предотвратява експлоатацията на детски труд.

Глобалната кампания носи силно послание към потребителите, които стават все по-социално ориентирани: "Докато се наслаждавате на почивката си с KIT KAT, вие се присъединявате към мисията на "Нестле" за подпомагане живота на фермерите, които участват в инициативата".

Кампанията включва документални видео клипове, два от които са качени в локалния YouTube канал на марката. В основния клип участва и световно известният футболист Дидие Дрогба, който се завръща в родния Кот д'Ивоар, наслаждавайки се на футболна почивка с децата от местното училище.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: Въпреки коронакризата пазарът на сладолед нарасна Националният бизнес мениджър на сладоледената дивизия в България на "Юниливър Южно-Централна Европа" пред "Капитал
"Лидл България" финансира със 170 хил. лв. 23 проекта на граждански организации В четвъртото издание на "Ти и Lidl за по-добър живот" са кандидатствали 139 предложения