Регистрация

Американските производители на уиски страдат от европейските мита

Автор: Капитал 22 август 2019

Производителите в САЩ не могат да се възползват от най-силните дни на търсене на световния пазар

Reuters

Американските износители на уиски вече над година работят под тежестта на европейските мита от 25% и това вече се отразява осезаемо на бизнеса им, пише Reuters. Оттогава насам компании като Mountain Laurel Spirits са загубили около 10% от приходите си, а европейските дистрибутори до голяма степен отбягват американските производители поради простата причина, че докато стигнат рафтовете в магазините на Стария континент, те вече са на неконкурентна цена.

Европейските мита влязоха в сила като отговор на други търговски бариери от страна на администрацията на президента Доналд Тръмп в САЩ. Сега високоалкохолната индустрия се страхува от нови мерки от страна на САЩ, които съответно биха били посрещнати от ответни от страна на Европа.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България