С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Американските производители на уиски страдат от европейските мита

Автор: Капитал 22 август 2019

Производителите в САЩ не могат да се възползват от най-силните дни на търсене на световния пазар

Reuters

Американските износители на уиски вече над година работят под тежестта на европейските мита от 25% и това вече се отразява осезаемо на бизнеса им, пише Reuters. Оттогава насам компании като Mountain Laurel Spirits са загубили около 10% от приходите си, а европейските дистрибутори до голяма степен отбягват американските производители поради простата причина, че докато стигнат рафтовете в магазините на Стария континент, те вече са на неконкурентна цена.

Европейските мита влязоха в сила като отговор на други търговски бариери от страна на администрацията на президента Доналд Тръмп в САЩ. Сега високоалкохолната индустрия се страхува от нови мерки от страна на САЩ, които съответно биха били посрещнати от ответни от страна на Европа.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Топ 10 на фармацевтичните корпорации в България Фармацевтичният пазар отбеляза ръст над 7% през изминалата година
"Лидл България" и ЕБВР ще финансират добри практики на земеделски производители Не се изисква съфинансиране от стопаните при обучението им за сертифициране по стандарта GlobalG.A.P.