С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Една трета от потребителите чистят всеки ден

Автор: Иван Недков 20 май 2019

Близо 40 на сто биха пътували специално до даден магазин заради предлаганите в него почистващи препарати

Shutterstock

Бенджамин Франклин казва, че единствените неща, които са сигурни в живота, са смъртта и данъците. Може би трябва да добавим още едно нещо - мръсотията.

Затова не е изненадващо, че прекарваме значително време в опита си да поддържаме домовете и дрехите си чисти и свежи. В глобално онлайн проучване на "Нилсен" за домашното почистване почти една трета от запитаните (31%) казват, че чистят всеки ден.

В България сезонът на пролетното почистване чука на вратата и всяко домакинство ще се нуждае от необходимите средства и препарати, за да бъде то максимално лесно, бързо и ефективно.

През миналата година всички канали за продажби в категорията бележат ръст в стойност, като целият пазар отчита почти двуцифрен растеж спрямо 2017 г. (графика 1).

Хипер- и супермаркетите, както и средните и големите хранителни магазини изпреварват темповете на растеж на пазара. Дрогериите и малките магазини от традиционната търговия продължават положителния тренд, но с малки темпове.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Износът на стоки нараства с едва 1% през третото тримесечие Слабият темп идва от спад на износа на пшеница, горива и мед към други държави - членки на ЕС
Стремежът за природосъобразен живот стигна и до CSR инициатитивите Грижи за здравето, природата и общността изместват традиционната благотворителност от кампаниите на веригите за бързооборотни стоки