Една трета от потребителите чистят всеки ден
Затова не е изненадващо, че прекарваме значително време в опита си да поддържаме домовете и дрехите си чисти и свежи. В глобално онлайн проучване на "Нилсен" за домашното почистване почти една трета от запитаните (31%) казват, че чистят всеки ден.
В България сезонът на пролетното почистване чука на вратата и всяко домакинство ще се нуждае от необходимите средства и препарати, за да бъде то максимално лесно, бързо и ефективно.
През миналата година всички канали за продажби в категорията бележат ръст в стойност, като целият пазар отчита почти двуцифрен растеж спрямо 2017 г. (графика 1).
Хипер- и супермаркетите, както и средните и големите хранителни магазини изпреварват темповете на растеж на пазара. Дрогериите и малките магазини от традиционната търговия продължават положителния тренд, но с малки темпове.
Целият текст е тук