С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

IQOS беше разрешен за употреба от най-строгия регулатор - американския

Автор: Десислава Николова 02 май 2019

FDA смята, че бездимните цигари ще изиграят роля за опазване на общественото здраве и потвърждава по-малкото токсини спрямо класическите тютюневи изделия

Фотограф: Велко Ангелов

Пет години след пускането си за първи път на пазара, след присъствие в 46 държави и след като формира 18% от приходите на един от световните тютюневи гиганти – Philip Morris, системата за нагряване на тютюн с устройството IQOS вече има разрешение за употреба от най-рестриктивния регулатор на лекарства, храни и в случая – тютюневи изделия – Американската администрация за лекарствата и храните (FDA). След като документите на IQOS и клиничните проучвания за съдържанието на стиковете престояха над две години във FDA, продуктът получи разрешение за продажба в САЩ.

IQOS и стиковете за него бяха първият продукт, приет за разглеждане по нова процедура на FDA за иновативни тютюневи продукти, които могат да бъдат подходящи за защита на общественото здраве и разрешаването на първия от тях е огромен успех. От регулатора съобщават, че разрешаването на IQOS ще изиграе роля за опазване на общественото здраве в САЩ, тъй като продуктът произвежда по-малко или по-ниски нива на някои от токсичните вещества, които се отделят при горимите цигари. Документите на IQOS, с които компанията кандидатства да може да обявява, че продуктите й са с намален риск, все още остават за разглеждане във FDA, но сегашното изявление на агенцията за намалена вредност е важен сигнал към пушачите.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София