С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Онлайн продажбите на луксозни модни стоки ще се утроят до 2025 г.

Автор: Илиян Дочев 22 март 2018

Модните компании все повече се дигитализират, показва проучване на McKinsey

Фотограф: Reuters

Онлайн продажбите на луксозните модни стоки ще се увеличат поне три пъти до 2025 г. и ще достигнат обща стойност от 74 млрд. евро, показва проучване на консултантската компания McKinsey. В момента обемът на пазара е около 20 млрд. евро годишно, или 8% от целия на луксозни стоки.

Тенденцията за по-широко пазаруване на продукти от този вид чрез интернет набира скорост и компаниите трябва да се настроят спрямо новите интереси на потребителите с цел запазване на конкурентоспособността си, пише Quartz.

Онлайн модели за бизнес

Вече има редица онлайн модели за развитие на този бизнес, за да покрият търсенето. Те включват уебсайтове с фокус върху само един бранд и такива върху няколко, електронни пазари, универсални магазини, уеб платформи за "флаш" продажби и така наречените techplaces, които изкарват на преден план сътрудничеството технологиите и модата.

Целият текст е тук

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София