С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

България ще участва на изложението ISM за сладкарски изделия

Автор: Регал 31 октомври 2016

Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия поема частично разходите на фирмите. Срокът за заявяване на участие е до 11 ноември

България ще участва на международното изложение ISM в Кьолн, Германия, което ще се проведе от 29 януари 2017 до 1 февруари 2017 г. Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия (ИАНМСП) организира участието на български фирми, съобщиха от нейния пресцентър.

Агенцията поема частично разходите за наем на площ, проектиране и изграждане на щанд, наем на оборудване и обзавеждане и регистрация на изложителите. Фирмите участници в ISM 2017 ще трябва да покрият:

- 15% от гореизброените разходи за първо участие на предприятието в организирани от ИАНМСП национални участия в международни изложби в размер на 1 575лв.

- 20% от гореизброените разходи за второ и трето участие на предприятието в организирани от ИАНМСП национални участия в международни изложби в размер на 2 100лв.

- 25% от гореизброените разходи за повече от три участия на предприятието в организирани от ИАНМСП национални участия на международни изложби в размер на 2 625лв.

Всички останали разходи - за транспорт и обработка на експонати, командироване и пребиваване на представляващите предприятията, застраховки и заявени допълнителни услуги, са за сметка на участниците.

Срокът за заявяване на участие в ISM 2017 е до 11 ноември 2016 г.

Международното изложение ISM се провежда всяка година от 1927 г. насам и е едно от най-големите в света.
Секторите, които присъстват на събитието са бонбони, шоколад, шоколадови специалитети, хлебни изделия, бисквити, сладолед и сладкарски изделия.

В миналогодишното издание са взели участие 1528 изложителя от над 65 страни.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Войната на капките за нос Продуктите срещу хрема са един от малкото сегменти, които бележат двуцифрен ръст в продажбите
JYSK откри дистрибуционен център в Божурище, в който вложи 107 млн. евро Това е осмата логистична база на датската мебелна верига в Европа