С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Петър Павлов поема ръководството на собственика на веригата "Т маркет"

Автор: Капитал 29 юли 2019

Досегашният директор на "Максима България" - Едвинас Волкас, ще ръководи веригата Maxima в Естония

Петър Павлов е новият генерален директор на "Максима България". Компанията е собственик на търговска верига "T маркет". Той заема поста от 16 юли, а досегашният ръководител Едвинас Волкас е избран за председател на борда на директорите и изпълнителен директор на "Максима Естония".

Петър Павлов има над 15 години опит в сферата на търговията с бързооборотни стоки. От 2005 г. работи в "Максима България", като е заемал различни ръководни позиции, а от 2017 г. е главен административен директор на дружеството, управляващо магазините.

Едвинас Волкас работи в системата на Maxima Grupė от 2001 г. Заемал е водещи позиции в различни компании от групата в Прибалтика, а през последните четири години ръководи "Максима България".

Българската компания е част от Maxima Grupė, която е лидер в ритейл сектора в Прибалтика и оперира вериги за търговия на дребно в Литва, Латвия, Естония, Полша и нашата страна. Магазините от веригата в България са 73 в 38 града, а за компанията работят над 1500 души.

Миналата година беше първата, в която "Максима България" завърши с положителен EBITDA (печалба преди лихви, данъци, амортизация) – 1.56 млн. лв., а приходите на компанията се увеличиха с 19.4% до 259.7 млн. лв.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Контрабандата на цигари достигна най-ниското ниво от девет години Премиерът Бойко Борисов предупреди лекарите да не пишат фалшиви болнични
Alibaba зарадва инвеститорите със силен ръст на продажбите Приходите на компанията са нараснали с 42% през второто тримесечие, докато тези на конкурента ѝ Tencent бяха под очакванията