С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Индра Нуйи, досегашен изпълнителен директор на PepsiCo - оттеглянето на една икона

Автор: Константин Николов 08 октомври 2018

От играч на крикет и китарист в женска рок група в родния си Мадрас (днешен Ченай) в Индия до една от най-уважаваните мениджърски позиции в света - изпълнителен директор на PepsiCo.

[PepsiCo]

От играч на крикет и китарист в женска рок група в родния си Мадрас (днешен Ченай) в Индия до една от най-уважаваните мениджърски позиции в света - изпълнителен директор на PepsiCo. Кариерата на Индра Нуйи може да се опише накратко с това невероятно изречение, но естествено е много повече от него и съдържа един от най-впечатляващите възходи в съвременния корпоративен свят. С оттеглянето й от PepsiCo малкото жени, управляващи водещи глобални публични компании намаляват (броят им е вече е 23 в компании от Fortune 500). Но Нуйи остава пример как всеки може да достигне до най-високото стъпало, ако има нужните качества и желание.

Нуйи сама достигна до решението да се оттегли, и то в идеалния момент - на последния й ден като CEO компанията отчете 16% увеличение на печалбата си за третото тримесечие: победа над макар и малкото критици на изпълнителния директор, които искаха тя да отдели бизнеса с газирани напитки от общия заради по-слабия му растеж. "В компанията съм от 24 години, а съм изпълнителен директор от цели дванадесет години. Това е далеч над средния престой на повечето мениджъри на този пост. Преди година си казах: знаеш ли, май е време да направиш промени в живота си. Ще пътувам с цялото семейство и майка ми, която е доста възрастна", казва тя в интервю за Wall Street Journal.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София