С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Puma привлече Jay-Z като творчески директор

Автор: Капитал 20 юни 2018

Компанията се завръща агресивно в баскетбола с привличането на звездни играчи

Reuters

Компанията Puma направи в понеделник решителна крачка в света на баскетбола с привличането на две големи американски звезди. Световноизвестният рапър и предприемач Jay-Z става творчески директор на Puma Basketball, а едно от най-ярките изгряващи имена, Деандре Ейтън, ще популяризира бранда в района на Карибите.

От Jay-Z най-вероятно ще се очаква да играе голяма роля в маркетинга и привличането на играчи и знаменитости за промотиране на Puma. Ейтън може да се окаже в четвъртък най-желаният баскетболист в жребия за нови играчи за сезона на NBA и вероятно ще отиде при Phoenix Suns. Той е роден на Бахамите, където живее до 12-годишната си възраст и се присъединява към популяризатори на Puma като Риана (Барбадос) и Юсеин Болт (Ямайка).

Целият текст е тук

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София