Регистрация

METRO стартира програма за развитие на дигитални приложения в търговията

METRO Accelerator for Retail ще промотира дигитални приложения за независими търговци и за веригата хипермаркети Real

Автор: Регал 20 декември 2016

METRO Group стартира специализирана програма за развитие на дигитални иновации с приложение в търговията, съобщиха от компанията. METRO Accelerator for Retail ще търси start-up екипи, които разработват технологични услуги и продукти, ускоряващи бизнес процесите в сектора на търговията, развиващи връзките с клиентите, въвеждайки ги в дигитална ера.

Дигиталните приложения трябва да подпомогнат клиентите да станат по-успешни, а хипермаркетът на METRO Group, Real, една от големите вериги в Германия, също ще се възползва от предложените проекти. Обхватът на дигиталните предложенията може да бъде от малки обекти, киоски, през местни хранителни магазини, компании за доставки и услуги, до вериги магазини и хипермаркети.

До 12 март 2017 г. start-up компаниите, проявили интерес, могат да направят апликациите си на английски език през уебсайта www.metroaccelerator.com. Кандидатите трябва да попълнят въпросник, а също така, при желание, да качат и свое видео, обясняващо проекта. Комуникацията е на английски език. Директни срещи и телефонни интервюта с жури, съставено от инвеститори и ментори, ще определят 10-те най-обещаващи предложения.

Финалистите ще се възползват от експертизата на METRO и партньора му - предприемаческата мрежа Techstars, които ще осигурят над 100 ментори за 10-те компании. "В основата на нашата стратегия е да подпомогнем своите клиенти да бъдат още по-успешни в своя бизнес", казва Олаф Кох, председател на управителния съвет на METRO AG, цитиран в прессъобщението. "Убедени сме, че независимите търговци могат да се възползват по най-добрия начин от дигиталните решения - от гледна точка на комуникация с клиенти, нови услуги и в подкрепа на своите бизнес операции. Това е и основната причина да стартираме METRO Accelerator for Retail."

Демо денят на акселератора ще бъде през септември 2017 г. в Берлин, а финалистите ще получат инвестиция от 120 000 евро, достъп до експертите от мрежите на METRO, Real и Techstars, възможност да използват co-working пространство за времетраенето на програмата и други.

Новата програма за иновации допълва съществуващия проект на METRO Accelerator, която вече втора година селектира технологични предложения с добавена стойност за професионалните клиенти на МЕТРО от хотелския, ресторантьорския и кетъринг бизнеса.

През 2016 г. българският startup Reputize стана част от програмата за иновации в сферата на хотелския бизнес и ресторантьорството.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България