С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Онлайн търговията вдига приходите на "Спиди"

Автор: Иглика Филипова 04 август 2020 , 1 коментар

Печалбата на куриерската компания нараства с 65% за първото полугодие

Фотограф: Надежда Чипева

Приходите на "Спиди" продължават да растат и през второто тримесечие на 2020 г., като за полугодието куриерската компания отбелязва над 19% повишение на продажбите. Основният двигател за това е онлайн търговията, която се засили покрай пандемията от коронавирус и увеличи бизнеса на компанията. Макар че по-големият брой на пратките е вдигнал и разходите на дружеството, нетната печалба нараства с близо две трети спрямо същия период на миналата година и вече надвишава 12 млн. лв., показва консолидираният отчет, който включва резултатите също на DPD Romania, "Рапидо експрес енд лоджистикс", "Геопост България" и ОМГ.

Повече пратки

В резултат на преориентация на потреблението към онлайн магазините търсенето на куриерски услуги за доставките значително се е повишило. В резултат на това "Спиди" успява да поддържа темпове на растеж, съизмерими с предходната година, въпреки понижената бизнес активност покрай коронавируса, става ясно от доклада на ръководството.

Целият текст е на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Пазар за над 150 милиона лева Продажбите на храни за домашни любимци са с двуцифрен ръст през последните години
eMAG отвори първия си магазин в София Онлайн търговецът откри обект в "Сердика мол", но обмисля и още в други градове