Регистрация

Superbrands: Google е най-силната потребителска марка в България

Автор: Капитал 09 април 2019

Националната телевизия bTV запазва лидерската си позиция сред българските брандове, показва проучването за 2019 г.

Reuters

Световната интернет търсачка Google е най-силната потребителска марка в България, а националната телевизия bTV запазва лидерската си позиция сред българските брандове. Това показа независимото проучване на потребителския сегмент на българския пазар по инициатива на световната организация Superbrands, което се провежда за седми пореден път в страната.

Само още един български бранд – "Девин", е в топ 20 на класацията, в която за първи път влизат още Lidl, Lavazza, Shell и Viber, уточняват от българския офис на организацията.

Номинираните марки са в 27 категории, някои от досегашните лидери в различните сектори запазват водещите си позиции, но при други се наблюдава динамика: BMW застава пред Mercedes-Benz при автомобилите, Lidl е начело в категорията "Търговски вериги", ДЗИ си връща първата позиция в застрахователния сектор, Nescafé отстъпва лидерската позиция на Lavazza, а най-предпочитаната авиокомпания е Lufthansa, показва проучването.

Целият текст и таблиците са тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България