С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация
  • Начало
  • Новини
  • България
  • Търговски салон събира производители на био и натурални продукти от България и Европа

Търговски салон събира производители на био и натурални продукти от България и Европа

Автор: Регал 18 ноември 2016

Над 15 производители и търговци участват във второто издание на Avitalis Bio&Co – Есен’ 2016

Над 15 производители и търговци представят български и вносни био и натурални продукти в центъра на София на второто издание на търговски салон Avitalis Bio&Co – Есен’ 2016, което се провежда в хотел LES FLEURS. Събитието започна в 10 часа в петък и ще затвори врати в 19.30 часа на 19 ноември 2016 г.

Участниците в салона предлагат на посетителите козметика, вина, етерични масла, храни, билки, сладки изкушения и много други. Всички участващи производители предлагат бутикови български и чуждестранни продукти, които не са в масово производство и са с гарантиран произход.

На салона са представени "Алекс 1977", "Биониа", "Сейсабан България", "Протей-М", "Натурални продукти", "Джелатерия Натурале", "The Art Of Love", "Оренда Груп", "Алба Групс", "Екосити 2010", "Георги Петровски – ЗП", "Herbalkan", "Боталайф България", "Биовита 14" и "Биозона".

В рамките на салона се провеждат две детски билкови ателиета, чиито организатор е Herbalkan – един от "билковите" участници в събитието. Ателиетата са безплатни и са разделени на групи за деца между 5 и 7 години и между 7 и 10 години.

Търговският био салон има и още едно детско участие с благотворителна цел – на учениците от Специалното училище за ученици с увреден слух "Проф. д-р Дечо Денев"- София. Те присъстват в търговския салон с измайсторени от тях билкови курабийки, изящно изрисувани камъчета, тъкани малки пана, разделители за книги и глинени фигурки. Всички приходи от продажбата на детските произведения се събират в полза на творческите ателиета в училището.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: Въпреки коронакризата пазарът на сладолед нарасна Националният бизнес мениджър на сладоледената дивизия в България на "Юниливър Южно-Централна Европа" пред "Капитал
Parkmart - нов опит за луксозна верига Варненецът Добромир Андонов първо създава сезонните обекти Aldo, вече има 4 магазина от по-високия клас и се цели в още 3