С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Tommy Hilfiger влиза в България

Автор: Капитал Daily 26 февруари 2015 , 3 коментара

Американската модна марка Tommy Hilfiger ще отвори първите си самостоятелни магазини в България в следващите дни. Досега марката присъстваше на българския пазар чрез някои мултибранд магазини като Peek&Cloppneburg. Самостоятелното влизане на пазара е чрез гръцката SARKK Group, която е ексклузивен вносител, дистрибутор и търговец на марката за България, Гърция, Румъния, Кипър и Македония. Вече е регистрирано и дружество "САРКК България", което е еднолична собственост на гръцката "САРКК акционерно промишлено и търговско дружество за производство и търговия с облекла и обувки" (САРКК АД).

Първият самостоятелен обект с бранда Tommy Hilfiger в страната ще отвори врати на 27 февруари в софийския The Mall. Той ще е разположен на първия етаж на търговския център на площ 160 кв.м и ще предлага широка гама от мъжки и дамски облекла, обувки, чанти, аксесоари и парфюми.

"Следващата седмица, на 5 март, ще отворим и втория си обект в страната, който ще се намира в друг от софийските молове – "Сердика център"," съобщи за "Капитал Daily" Силви Йерояни, която е маркетинг директор на Sarkk Group. "Смятаме, че това е точният момент за навлизането ни в България", коментира тя. На този етап обаче от компанията не разкриват подробности около бъдещите си планове за развитие на българския пазар.

Към capital.bg

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: Въпреки коронакризата пазарът на сладолед нарасна Националният бизнес мениджър на сладоледената дивизия в България на "Юниливър Южно-Централна Европа" пред "Капитал
Топ 20 на търговците на техника: Растеж през мрежата Пандемията се отрази положително върху продажбите на няколко категории продукти, както и на онлайн сегмента