Регистрация

Тестените продукти Bella бяха представени на изложение в Румъния

Автор: Регал 16 май 2014 , 3 коментара

Търговската структура на хранителния холдинг "Белла България" в Румъния Unibel Nord представи тестените продукти под марката Bella на изложението "Храни и напитки от слънчева България", което се проведе в Плоещ, окръг Прахова, съобщиха от пресцентърът на компанията.

В презентацията на традиционни български храни участваха повече от 40 български компании – производители, дистрибутори, вносители и износители на вина и хранителни продукти и др. На срещата присъстваха много румънски експорт/импорт фирми, представители на водещите хипермаркети в страната, дистрибутори, сомелиери, ресторантьори и хотелиери.

Пред румънските партньори на Bella бяха представени вкусовете, които марката предлага – солени и сладки пайове, щрудели, бутер тесто, точени кори.

Организатори на традиционното изложение са Службата по търговско-икономическите въпроси към посолството на България в Букурещ, Търговско-индустриалната палата на окръг Прахова и Българо-румънска търговско промишлена палата.

През 2013 г. Unibel Nord оглави категорията "Средни фирми" (община Глина, област Илфов) в класацията на ListaFirme.ro От създаването си през 2008 г. досега дъщерното дружество на "Белла България" има възходящ темп на развитие с ръст на оборота от около 20% всяка година. По данни на "Нилсен" фирмата е лидер на румънския пазар в категорията на замразените тестени изделия, в това число баници и банички, точени кори, бутер тесто, а освен тях компанията дистрибутира и маргарин, всички с марка Bella. Продуктовата гама се реализира в цялата страна както в обектите на модерната търговия, така и в малките магазини. В Букурещ фирмата има собствена дистрибуция.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България