С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Sofia Ring Mall спечели награда на Europe Property Awards 2013

Автор: Регал 09 юли 2013 , 1 коментар

Sofia Ring Mall спечели наградата в категорията "Търговски архитектурен проект"

Фотограф: Sofia Ring Mall

Проектът за най-новия мол в София Sofia Ring Mall спечели приз в категорията "Търговски архитектурен проект" на международните награди Europе Property Awards 2013. Sofia Ring Mall спечели наградата в конкуренция със стотици проекти за търговски сгради и молове от целия континент, съобщиха от пиар агенция Active Group.

Europe Property Awards са сред най-престижните награди в строителния бранш, които отличават най-стойностните и издържани в дизайнерско отношение проекти. Победителите от всяка държава и континент впоследствие ще се изправят един срещу друг на International Property Awards на специално събитие в края на 2013 г., когато ще се определят и най-добрите сгради в света за тази година.

Новият търговски комплекс в столицата ще отвори врати през март 2014 г. Заедно с магазина на ИКЕА, до който молът се намира, той ще има обща отдаваема площ от над 100 хил. кв. метра. Sofia Ring Mall ще включва общо над 200 магазина, 10 кинозали и ще разполага с 3,500 паркинг места. Проектът ще е първият т.нар. "отворен" мол, който ще дава възможност за досег с природата в полите на Витоша и ще включва и парк с езеро. Цялата инвестиция в Sofia Ring Mall възлиза на над 120 млн. евро. Комплексът ще бъде съобразен с всички съвременни изисквания за енергийна ефективност, а зелените площи ще заемат около 30% от цялото пространство на проекта.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: Въпреки коронакризата пазарът на сладолед нарасна Националният бизнес мениджър на сладоледената дивизия в България на "Юниливър Южно-Централна Европа" пред "Капитал
Топ 20 на търговците на техника: Растеж през мрежата Пандемията се отрази положително върху продажбите на няколко категории продукти, както и на онлайн сегмента