С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

"Карфур": Искаме да променим организацията на работа в полза на крайните клиенти

Автор: Регал 17 април 2013 , 6 коментара

През последните няколко месеца "КМБ България" ЕАД започна да прилага стандартните практики на Западна и Централна Европа в бизнеса с бързооборотни стоки. В търговията на дребно настъпиха промени, наложени от пазарната обстановка, съответно се адаптира и нашият бизнес модел. Всичко това доведе до съществено увеличаване на броя на нашите доставчици и на техните обороти в "Карфур", както и на всички административни процеси, свързани с това. Нашата цел да подобрим съществуващата организация на работа ще се отрази ползотворно на всички страни по веригата и, най-вече, на нашите клиенти, които ще получат най-доброто качество на най-добра цена. Компанията, както и досега, ще продължи да изпълнява своите ангажименти към всички партньори.

Предложеният от "КМБ България" ЕАД анекс за изменение на съществуващото споразумение, изпратен до всички партньори, е обичайно търговско предложение за предоговаряне на условия и има за цел да доведе до стабилност и сигурност в нашите бизнес отношения. Много от нашите ключови партньори вече приеха предложения текст и подписаха анекса, тъй като през годините са се убедили в надеждното и успешно партньорство, най-вече поради възможността да развият своя бизнес заедно с растежа на веригата в България.

Спирането на поръчки в някои категории е необходимо бизнес решение в определен момент, тъй като компанията трябва да адаптира поръчките съобразно конкретните нужди на пазара. Ние разбираме желанието на нашите доставчици да търгуват повече с "Карфур", но единствено пазарът определя правилата.

От откриването на първия хипермаркет в Бургас през март 2009 до днес, "КМБ България" ЕАД се утвърди като модерна търговска верига, която се грижи за своите местни доставчици. Компанията не само намалява дела на вносните продукти в своята мрежа, но и продължава да развива успешното си партньорство с български производители, осигурявайки им възможности да предлагат своите стоки в модерната си търговска верига не само в България, но и в други балкански страни. 

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: Въпреки коронакризата пазарът на сладолед нарасна Националният бизнес мениджър на сладоледената дивизия в България на "Юниливър Южно-Централна Европа" пред "Капитал
IKEA разширява центъра си за поръчки в Пловдив Очаква се през втората половина на годината да бъде отворен и търговският обект в Mall Of Sofia