С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Франчайз компании се обединиха в асоциация

Автор: Регал 26 февруари 2013

Днес в София бе учредена Асоциацията на франчайзите в България. Създаването на асоциацията беше инициирано от Франчайзинг БГ – българската франчайз медия и франчайзинг консултант, съобщиха от нея. В асоциацията се включиха на едни от водещите франчайзи в страната.

Целта на Асоциацията на франчайзите в България е да популяризира франчайзинга като най-нискорисков модел за започване на нов собствен бизнес и да отличи чрез сертифициране тези франчайзодатели, които наистина осигуряват на франчайзополучателите си ноу-хау, подкрепа и мултипликация на успешен бизнес модел.

Асоциацията ще оказва подкрепа при разрешаването на конфликти между франчайзодатели и франчайзополучатели, ще организира курсове и семинари.

За Председател на Асоциацията на франчайзите в България бе избран Светослав Билярски, който заяви: "През всяка от изминалите пет години франчайзите в България нарастват с по над 20% и в момента над 110 действащи вериги предлагат на предприемачите възможността да започнат бизнес по изпитан модел. Тенденцията ще се запази и през следващите три години очакваме този брой да се удвои. Асоциацията на франчайзите в България ще изиграе важна роля за саморегулирането на индустрията и ще помогне за утвърждаване на положителния имидж на този бизнес чрез още по-добро структуриране на франчайз веригите."

Сред учредителите и първите членове на Асоциацията на франчайзите в България са веригите: Subway, Fornetti, RE/MAX, Мания, Форос, Адрес, Internetreklama.bg и ERA.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София