С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

КЗК глоби "Д-р Йоткер България" за нелоялно привличане на клиенти

Автор: Регал 27 май 2011

Комисията за защита на конкуренцията установи извършено нарушение по чл. 36, ал. 3 от ЗЗК от страна на "Д-р Йоткер България" и наложи имуществена санкция на дружеството в размер на 37 030 лв., съобщиха от КЗК.

От 14.02.2011г. до 31.03.2011г. дружеството организира играта "С Dr.Oetker в Дисниленд", рекламирана в сайтовете www.az-jenata.bgwww.Az-deteto.bg и в телевизиите "bTV", "bTV Comedy", "bTV Cinema". Наградите са 100 ранички "Мече" и 3 екскурзии до Дисниленд за дете и родител. Всяка от екскурзиите включва 3 нощувки в хотел с не по-малко от три звезди при условия полупансион, самолетни билети и летищни такси до Париж (Франция), медицинска застраховка, трансфер от летище до хотел и обратно, неограничен вход за двата Дисни-парка. Производството на КЗК установи, че всяка от трите големи награди надвишава значително допустимия праг от 100 пъти стойността на продуктите пудинг ванилия и шоколад.

Привличането на вниманието на потребителите по подобен начин от страна на ответното дружество противоречи на добросъвестната търговска практика. Кампанията използва маркетингови похвати, чрез които потребителите се поставят в ситуация да определят избора си на дадена стока не според нейните качествени характеристики, а в зависимост от бъдеща несигурна възможност за спечелване на голяма придобивка или награда. Така потребителското решение за покупка се определя не от нуждата или качеството на закупения продукт, а от желанието да получат нещо безплатно.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
ИПИ: Приносът на "Лидл" към икономиката на България за 2021 е 1.6 млрд. лева Първата оценка бе направена през 2019 г. и показа 1.12 млрд. лв. въздействие