С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Coca-Cola ще празнува 125-годишнина на 8-ми май

Автор: Регал 05 май 2011 , 2 коментара

На 8 май се навършват 125 години от създаването на първата напитка Coca-Cola в света, съобщиха от компанията. Coca-Cola в България ще отпразнува годишнината с множество различни инициативи през цялата година, като началото е на 8 май – рождения ден.

За рождения си ден Coca-Cola ще раздаде стотици хиляди безплатни напитки. Специален камион на Coca-Cola ще обиколи 34 града в страната от 8 май до 12 юни. Служителите на Coca-Cola ще поднасят напитките и лично ще изказват благодарност на всеки потребител по време на безплатното раздаване.

Освен това компанията обявява конкурс, в който участието няма да бъде обвързано с покупка на продукт. Двама българи ще могат да спечелят пътуване до Атланта, САЩ, за да посетят музея и централата на Coca-Cola.

Coca-Cola пуска в България и лимитирана серия бутилки Coca-Cola със специален ретро дизайн. Промоцията ще бъде активна както за големите търговски вериги, така и за малките квартални магазини, кафенета, заведения за хранене, кина и бензиностанции.

Инициативи на Coca-Cola до края на 2011 г.

Юношески турнири за купата на Coca-Cola (март-юни): провеждат се за 12-та поредна година, част от националната програма "Децата и футболът", която има за цел да насърчава децата да се занимават активно със спорт. През 2011 г. футболните турнири се провежда в шест града в страната.

"Кока-Кола Музика" (април–септември 2011): Новаторската музикална платформа "Кока-Кола музика", която стартира на българския пазар преди месец, ще предложи на тийнеджърите в България "поглед зад кулисите" и възможност за участие в творческия процес на Maroon 5, One Night Only и Taio Cruz. В края на лятото младите хора в България могат да очакват концерти с популярни български и чуждестранни изпълнители.

"Моят зелен град" и "Зелен Дунав" (юни 2011): екологични инициативи на Coca-Cola в България, насочени към опазване и устойчиво използване на водните ресурси. Тази година ще се проведат в осем града в страната.

FantaCrew (май-септември 2011): за първи път българин ще има възможност да стане част от Fanta тайфата. Спечелилият конкурса ще се появи като анимационен герой или "аватар" на етикета на бутилка 0,5 л. Fanta.

SpriteGraffitiFest (август–септември 2011): форум за изява на млади графитиартисти, ще се проведе в началото на месец септември, за първи път в два града в България.

Nestea фото конкурс (юли–септември 2011): второ издание на националния фотоконкурс Nestea "Улови своята комбинация"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
ИПИ: Приносът на "Лидл" към икономиката на България за 2021 е 1.6 млрд. лева Първата оценка бе направена през 2019 г. и показа 1.12 млрд. лв. въздействие