Регистрация

Първият магазин на "Зара" в София ще е на бул. "България"

30 януари 2007

Две международни вериги за облекла, които подготвят стъпването си на българския пазар, обявиха конкретни детайли около отварянето на първите си магазини. До един месец ще бъде готов първият магазин за преоценени колекции на испанската верига "Зара", обявиха от компанията "Тренд студио България", която държи правата за аутлетите (магазини за по-стари колекции) на веригата. Още през тази година пък друга нова верига - германската "Нюйоркър" (NewYorker), има намерение да отвори първите си обекти.

Първият магазин на "Зара" - "З аутлет" (Z Outlet), ще се намира на бул. "България" в близост до магазина на "Била". Площта на обекта е около 350 кв.м. Очакваме тези дни да има яснота къде ще е вторият магазин на "З аутлет" в София, каза Марин Кожухаров, който е управител на "Тренд студио". Магазини с преоценена колекция на "Зара" ще има в още десетина града в страната.

Две международни вериги за облекла, които подготвят стъпването си на българския пазар, обявиха конкретни детайли около отварянето на първите си магазини. До един месец ще бъде готов първият магазин за преоценени колекции на испанската верига "Зара", обявиха от компанията "Тренд студио България", която държи правата за аутлетите (магазини за по-стари колекции) на веригата. Още през тази година пък друга нова верига - германската "Нюйоркър" (NewYorker), има намерение да отвори първите си обекти.

Първият магазин на "Зара" - "З аутлет" (Z Outlet), ще се намира на бул. "България" в близост до магазина на "Била". Площта на обекта е около 350 кв.м. Очакваме тези дни да има яснота къде ще е вторият магазин на "З аутлет" в София, каза Марин Кожухаров, който е управител на "Тренд студио". Магазини с преоценена колекция на "Зара" ще има в още десетина града в страната.

До края на годината се надяваме да отворим първия си магазин в България, обясни пък Катрин Кнапе от германската верига за младежки облекла "Нюйоркър". Компанията, която наскоро е взела решение да стъпи на пазара в България, в момента набира свой екип. Веригата ще заработи в България със собствено представителство, а не чрез франчайзингов договор, каквато е практиката в повечето случаи. Ако подготовката ни се забави, може да отворим първия магазин и в началото на 2008 г., обявиха още от германската компания.

Плановете на "Нюйоркър" са през следващите три години да отвори общо 25 магазина в България.

Експанзията на компанията ще започне от София. Веригата "Нюйоркър" е насочена предимно към младото поколение, като предлага различни дрехи и аксесоари за ежедневието. Тя е популярна в страните от Западна Европа и най-вече в Германия, където е централата й.

Веригата за младежка мода има общо 500 магазина и присъства в общо 17 страни в Европа. Първият е създаден през 1971 г., а през 70-те и 80-те години постепенно изгражда своята мрежа в Германия и се налага като водещ търговец на облекла. Австрия е първата страна в чужбина, където компанията открива обект през 1994 г. Четири години по-късно (през 1998 г.) стъпва и на пазара в Чехия и Полша.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Интервю | Аксиния Баева: Кражбите в магазините скачат за година с 20-30% Държавата бездейства, а бизнесът трупа загуби, казва зам.-председателят на Българската ритейл асоциация и изпълнителен директор на "Спорт депо", пред "Капитал"