С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Кои сектори ще спечелят най-много от световното първенство по футбол в Русия

Автор: Анина Сантова 12 юни 2018

Производителите на бира, спортно облекло и хазартният бизнес са сред най-печелившите

Reuters

Световното първенство по футбол предоставя възможност на множество компании да спечелят от бизнеса си и затова играчите на пазара, които се занимават с продажбата на напитки (най-често бира), с хазарт или спортни облекла, имат възможност да натрупат значителни печалби, пише Reuters. Най-голямото спортно събитие на годината може да подпомогне компаниите да достигнат до нови клиенти и да представят нови продукти.

Инвестиции

Тазгодишният турнир ще увеличи рекламните средства в глобален мащаб с 2.4 млрд. долара, прогнозират от маркетинговата агенция Zenith. "Световното първенство предлага на производителите уникалната възможност да достигнат до потребители, които са емоционално свързани със събитието", казва Джонатан Бърнард, директор в Zenith.

Очаква се първенството да събере пред екрана 3.5 млрд. души от целия свят.

Инвестиционните банки изпращат на клиентите си анализи за първенството, в които се преценява кои акции ще са печеливши. В това има известна доза несигурност, затова трябва да се подхожда внимателно. Брокерите осъзнават, че и самите инвеститори ще бъдат заети да гледат мачовете, като така поддържат по-малък обем на търговия.

Целият текст е тук

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София