Световното първенство по футбол предоставя възможност на множество компании да спечелят от бизнеса си и затова играчите на пазара, които се занимават с продажбата на напитки (най-често бира), с хазарт или спортни облекла, имат възможност да натрупат значителни печалби, пише Reuters. Най-голямото спортно събитие на годината може да подпомогне компаниите да достигнат до нови клиенти и да представят нови продукти.
Инвестиции
Тазгодишният турнир ще увеличи рекламните средства в глобален мащаб с 2.4 млрд. долара, прогнозират от маркетинговата агенция Zenith. "Световното първенство предлага на производителите уникалната възможност да достигнат до потребители, които са емоционално свързани със събитието", казва Джонатан Бърнард, директор в Zenith.
Очаква се първенството да събере пред екрана 3.5 млрд. души от целия свят.
Инвестиционните банки изпращат на клиентите си анализи за първенството, в които се преценява кои акции ще са печеливши. В това има известна доза несигурност, затова трябва да се подхожда внимателно. Брокерите осъзнават, че и самите инвеститори ще бъдат заети да гледат мачовете, като така поддържат по-малък обем на търговия.
Целият текст е тук