С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

"Етап адресс" откри фабриката си за минерална вода

Автор: Зорница МАРКОВА 17 май 2007

Инвестицията във фабриката за бутилиране на вода е 5 млн. лв., а до есента ще бъдат вложени още 4 млн. лв. През миналата година дружеството издаде корпоративни облигации за 5 млн. лв., като средствата от тях са използвани за частично финансиране на новата фабрика

Компанията за автобусни превози "Етап адресс" направи инвестиция в нов сегмент и откри в сряда фабриката си за минерална вода в Бързия до Берковица. Водата ще се продава с марката "Ком", а обемът на годишното производство ще е около 20 млн. литра, обяви изпълнителният директор на компанията Галя Топалова.

Инвестицията във фабриката за бутилиране на вода е 5 млн. лв., а до есента ще бъдат вложени още 4 млн. лв. През миналата година дружеството издаде корпоративни облигации за 5 млн. лв., като средствата от тях са използвани за частично финансиране на новата фабрика. В момента производството включва бутилиране на вода в бутилки от 0.330 мл, 0.5 мл и 1.5 л. До октомври ще започнем да бутилираме и вода в галони за обществени сгради, каза Топалова и посочи, че в момента на пазара има търсене на този вид опаковки. Засега компанията не предвижда пускането на вода в стъклена бутилка.

На този етап водата с марката "Ком" ще се продава само на вътрешния пазар. Инвеститорите водят вече разговори да изнасят продукцията си и навън. Засега целеви пазари са арабските страни, Русия и Африка, каза Топалова.

Производствената сграда има два етажа, които се простират на над 1200 кв.м разгъната застроена площ. Инвестицията включва и модерна технология за бутилиране, казаха от компанията. По думите на Топалова дружеството има амбицията да стане един от водещите играчи на пазара на бутилирана вода в България и ще се бори за четвъртото място. Водещите марки в сегмента в момента са "Девин", "Горна баня" и "Банкя" на компанията "Кока-Кола".

Освен предприятие за бутилиране на вода "Етап адресс" планира да изгради и балнеологичен център до минералния извор в Бързия. В момента проектът е на етап планиране и има одобрени идейни разработки. Комплексът ще е готов най-вероятно до две години.

Основният бизнес на "Етап адресс" са автобусните превози, но дружеството развива дейност и в туристическия сектор. То е собственик на хотел "Додо бийч" в Китен и е концесионер на плажа в курорта.

Мажоритарен собственик на транспортната компания е турският гражданин Фахретин Гюлхан с 98% от капитала, показва справка в електронния регистър ДАКСИ. Компанията притежава близо 40 автобуса, които извършват превози в страната и чужбина. Компанията е акционер и в Централна автогара - София. Наскоро от "Етап адресс" обясниха, че въпреки всички проекти основната дейност и насоченост на компанията си остава пътническият превоз, като предстои и обновяване на автопарка.

 

 

 


Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София