С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Lidl отново с интерес към България

15 януари 2007

Възможно е Lidl да подновява интереса си към България след фиаското на плановете й в скандинавските и прибалтийските страни. Според германския в. Handelsblatt веригата е купила там терени, но в продължение на три години не е открила нито един магазин



След като съобщи в средата на 2006 г., че задържа за неопределено време изпълнението на намеренията си за експанзия в България, германският дискаунтър Lidl обяви в началото на тази година, че отново поглежда към българския пазар, съобщи специализираното издание Emerging Markets Daily News.
То цитира Томас Обереле, говорител на търговската верига, която е собственост на Schwarz Group. Той е потвърдил, че компанията търси персонал, за да открие свой офис в България.
Друга от веригите хипермаркети на Schwarz Group - Kaufland, работи в България от пролетта на 2006 г. Kaufland има магазини в София, Пловдив, Хасково, Русе, Варна, Ямбол и Сливен. След като Kaufland стъпи в България, Lidl се отказа да влиза в България, като изтъкна за причина покачващите се цени на земята, особено в големите градове. От Lidl останали недоволни и от състоянието на логистиката в страната.
Още в началото на 2006 г. се появи информация, че Schwarz Group е купила доста терени за свои обекти в България, пише Emerging Markets Daily News. Източници от групировката споделили пред изданието, че Schwarz възнамерява да инвестира значителни суми в България през следващите две до пет години. В плановете й влизало откриването на 40 хипермаркета в 20 града на обща стойност 300 млн. евро.
Възможно е Lidl да подновява интереса си към България след фиаското на плановете й в скандинавските и прибалтийските страни. Според германския в. Handelsblatt веригата е купила там терени, но в продължение на три години не е открила нито един магазин. През това време конкурентните вериги са заели празните ниши и експанзията на Lidl е неуспешна. Нищо чудно от Schwarz Group да се опасяват, че същото може да се случи и в България, и поради това да са решили да се възползват от терените по-своевременно.
Според проучванията на Schwarz Group българският пазар, макар и малък, има висок потенциал. Независимо че населението в момента е бедно и застаряващо, икономиката се развива стабилно и доходите на населението бележат устойчив възход, смятат от Schwarz.

планове

40 хипермаркета смята да открие в България Schwarz Group.







Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Топ 10 на фармацевтичните корпорации в България Фармацевтичният пазар отбеляза ръст над 7% през изминалата година
"Лидл България" и ЕБВР ще финансират добри практики на земеделски производители Не се изисква съфинансиране от стопаните при обучението им за сертифициране по стандарта GlobalG.A.P.