Заради кризата Groupon спря операциите си в Гърция
Groupon бе сред водещите в Гърция компании, предлагащи търговски оферти чрез ваучери и купони, които осигуряваха достъп по всяко време до широк пазар от най-разнообразни продукти и услуги /храни и напитки, облекло, пътувания, хотели, технологични продукти, електроника, забавления и други/.
Компанията информира "със съжаление" гръцките потребители, че считано от 24 август 2015 г. тя прекратява предоставянето на оферти и спира извършването на сделки онлайн чрез сайта й.
Поръчките за продукти, направени до 24 август, ще бъдат изпълнени. Закупилите ваучери, чиято валидност още не е изтекла, ще могат да ги използват до договорената по сделката дата, като те ще бъдат приети от търговските фирми-партньори, уверява компанията. На клиентите на Groupon се предлага възможност и при поискване да им бъде възстановена напълно стойността на ваучера, като това трябва да стане до 30 септември. До тази дата те могат и да върнат закупен продукт.
Groupon затвори бизнеса си в Гърция след задълбочено проучване на гръцкия пазар, се казва в официалното съобщение на компанията. Като причина за взетото тежко решение за преустановяване на работата се посочва настоящата икономическа ситуация в страната. Според направените анализи за възможния темп на развитие и перспективите за бизнеса на групата в Гърция "в близко бъдеще не се виждат да съществуват рентабилни условия на работа", подчертава компанията.
Глобалната мрежа за електронна търговия Groupon стартира през 2008 г. в Чикаго. Днес тя има над 48 млн. активни клиенти в целия свят, които свързва с местни търговци, като предлага различни дейности, стоки и услуги.