Регистрация

Следващата вълна иновации в търговията

Автор: Любомир Чолаков, ръководител на eCommera, Linked by Isobar в България 07 октомври 2016

За презентацията ще стане дума за "невронната" търговия в контекста на персонализиацията, за "виртуалната" в контекста на хибридните преживявания онлайн или във физически магазини, и за "социалната". Извън тези три теми иновациите ще бъдат свързани с по-широките развития в бизнеса като on-demand икономиката, robotics-as-a-service и т.н.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души