Гергана Маринова, мениджър "Обслужване на клиенти", "Потребителски панел", GfK България
Гергана Маринова е мениджър обслужване на клиенти в "Потребителски панел" на GfK Bulgaria.
Консултира водещи производители от бизнеса с хранителни и нехранителни бързооборотни стоки на базата на анализи на потребителското поведение, диагностични анализи на печалби и загуби на продуктовите категории и марки, на паралелно потребление и лоялност, планиране и оценка на ефективността на промоционални и рекламни активности, идентифициране на потенциални таргет групи.
Все по-важен аспект в изследванията, в които участва, са анализите, подпомагащи процеса на управление на продуктовите категории, идентифициращи потенциал за развитие на категориите и марките в различните вериги на база потребителско поведение в момента на покупка.
Гергана получава бакалавърска степен по международни отношения в УНСС, след което завърша магистратура по международен бизнес в La Salle International Graduate School of Ramon Llull University, Barcelona. През 2008 г. става част от екипа на GfK България.