Регистрация

Милена Драгийска-Денчева, изпълнителен директор на "Лидл България"

Автор: Регал 27 септември 2016

Милена Драгийска-Денчева стартира работата си за Lidl през 2002 г. като регионален мениджър по продажбите за регионите на Щутгарт и Карлсруе в Германия. Продължава в централата в Некарсулм с работа по международни проекти за Lidl International.

Оглавява българския клон на компанията от стартирането на дейността й в страната и води самото откриване на оперативна работа на 25.11.2010 г. досега.

Завършила право в Софийския университет. Притежава магистърска степен по право LL.M от университета в Тюбинген, Германия и MBA диплома по международен маркетинг в Business School, Ройтлинген.

Член на УС на Германо-Българската Индустриална и Търговска Камара от 2013г. През 2015 г. получава членство в Съвета на жените в бизнеса в България, както и членство в УС на Сдружението за модерна търговия.

В 2 от най-популярните годишни класации на най-влиятелните жени в бизнеса в България заема 32-ро място в класацията на в. Капитал за 2012 г. и е в Топ 20 на списание Forbes за 2015 г.

Омъжена, с две дъщери.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България