Регистрация

Създаване на уникално клиентско изживяване чрез персонализирано клиентско пътешествие

Автор: Орлин Дочев, Next Consult 13 септември 2016

Всяко преживяване в живота на клиентите ни е свързано със серия от пътешествия. За да да направим клиентите си щастливи, ние трябва да имаме възможността да свържем всички в компанията си с клиента по един доверен, обединен начин и да създадем индивидуално преживяване за него. Не само стандартното маркетинг преживяване за клиенти, което ангажира вниманието им в точния момент – и го задържа, но и преживяванията свързани с продажби, онлайн пазаруване, поддръжка и т.н.

В презентацията си, ще ви покажем как го правят най- успешните в света като "Макдоналдс", "Дженерал моторс", "Кока-Кола", Dunkin Donuts и как прилагаме практиките в българските ни клиенти.

Ще ви разкрием изключително иновативни проекти в България базирани на върхови технологии, като Salesforce.com - #1 в света ситема за маркетинг, продажби, обслужване, онлайн търговия и т.н.

Елате за да научите как да накарате клиентите Ви да се влюбят във Вас!


Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България