Регистрация

Ирена Янкова, мениджър "Търговски вериги" в GfK Bulgaria

Автор: Регал 12 септември 2016

Ирена Янкова е мениджър ключови клиенти от сектор "Търговия" в GfK Bulgaria. Има десет години опит в маркетинговите изследвания, осем от които са свързани с изследване на развитието на навиците на пазаруване на българските потребители, нагласите към промоционалните активности в сектора и тенденциите в търговията на дребно. Ирена има бакалавърска и магистърска степен по маркетинг от Стопанска академия "Д.А.Ценов" –Свищов.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България