Мирослава Георгиева, ръководител дивизия "Потребителски изживявания", GfK Bulgaria
Мирослава Георгиева е директор Consumer Experience и прокурист на GfK Bulgaria. Работи в GfK от 1998 г. , като едновременно с това е хоноруван преподавател по социология на всекидневнието и качествени методи на изследвания в пловдивския университет "Паисий Хилендарски". Завършила е социология и телевизионна журналистика в СУ "Климент Охридски".
Мирослава Георгиева участва в реализацията на множество изследователски проекти в сектора на услугите и бързооборотните стоки както на локално, така и на международно ниво, свързани с изграждането на успешно позициониране на марки, компании и продукти на база на локализирани потребителски сегменти, техните очаквания и неексплоатирани нужди.
От 2009 г. Мирослава Георгиева е лектор в GfK New Comer Academy във Виена, където служителите на GfK от Централна и Източна Европа, Средния Изток и Африка, преминават през едноседмично обучение, включващо най-добрите практики в областта на маркетинговите изследвания. През 2010 г. Мирослава Георгиева е номинира от Management Board на GfK Group и участва в проект, отнасящ се за възможностите за оптимизация на компанията на глобално ниво.