Регистрация

Свързаният потребител

Автор: Мирослава Георгиева ръководител дивизия Потребителски преживявания GfK Bulgaria 12 септември 2016

Време е да мислим по нов начин. Днешните потребители са впрегнали новите технологии в преоткриването на самите себе си, на живота си и на общностите, в които живеят. Те променят самата ни ценностна система. Т. нар. свързани потребители прегръщат свободата, живота на все по-бързи обороти и близостта.

Готови ли сте? Бъдещето е сега.

Свързаните потребители са различни от предишните поколения потребители. Те са новатори в начина си на живот. Попиват моментално новите технологии и не просто ги използват, а ги приспособяват към всеки аспект на живота си. Да си винаги свързан с интернет, донесе огромни ползи на потребителите и предизвика фундаментални промени в тяхното поведение.

Три ключови фактора движат тези промени: свободата, живота на все по-бързи обороти и близостта. Всеобхватната природа на тази трансормация и смайващата скорост, с която се случва, означава, че за бизнеса ще бъде голямо предизвикателство да издържи на темпото. Как можете да извлечете максимална полза от възможностите, които свързаните потребители предоставят?

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България