Всяко решение има значение: Изследвания с виртуално пазаруване
Как да повлияем на потребителите в процеса на пазаруването или т. нар. shopper journey? Как влияят рекламните материали на мястото на продажбата или различната аранжировка на регалите? Как да подберем оптималния асортимент? Какъв потенциал има един нов продукт на пазара? Как влияе един нов дизайн на опаковката? Как да оптимизираме рентабилността и да спечелим пазарен дял? Как електронната търговия променя процеса на вземане на решение за покупка?
Тези винаги актуални въпроси намират нови отговори с помощта на виртуалния магазин Simstore®, където всички марки имат възможност да се конкурират за вниманието на потребителите. С помощта на новите технологии и новите изследователски методи ще ви помогнем да разберете вашите клиенти и да предвидите решенията им и ще ви посочим нови възможности за растеж.