Регистрация

Всяко решение има значение: Изследвания с виртуално пазаруване

Автор: Ирена Янкова мениджър Търговски вериги GfK Bulgaria 12 септември 2016

Как да повлияем на потребителите в процеса на пазаруването или т. нар. shopper journey? Как влияят рекламните материали на мястото на продажбата или различната аранжировка на регалите? Как да подберем оптималния асортимент? Какъв потенциал има един нов продукт на пазара? Как влияе един нов дизайн на опаковката? Как да оптимизираме рентабилността и да спечелим пазарен дял? Как електронната търговия променя процеса на вземане на решение за покупка?

Тези винаги актуални въпроси намират нови отговори с помощта на виртуалния магазин Simstore®, където всички марки имат възможност да се конкурират за вниманието на потребителите. С помощта на новите технологии и новите изследователски методи ще ви помогнем да разберете вашите клиенти и да предвидите решенията им и ще ви посочим нови възможности за растеж.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души