Регистрация

Катя Димитрова, собственик и управляващ съдружник на "Интерпартерс Комюнкейшънс", председател на БАПРА

Автор: Регал 09 септември 2016

Катя Димитрова е собственик и управляващ съдружник на "Интерпартерс Комюнкейшънс". Магистър е по международни икономически отношения от УНСС, специализирала е маркетинг и реклама в Брюксел (Белгия) и Дюселдорф (Германия), занимава се с публични комуникации вече повече от 20 години.

Сега е председател на Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА), член на борда на директорите на Българо-Белгийски Бизнес клуб, Член на Националния съвет на Асоциацията на Индустриалния капитал в България и редови член на редица други професионални и обществени организации. Омъжена е и има син и дъщеря на 15 години.

"Интерпартнерс" е създадена през бурната 1992 г. като рекламна агенция за цялостно обслужване, а към днешна дата e холдинг и включва три самостоятелни компании – рекламна агенция "Интерпартнерс", "Интеримидж" – агенция за ПР и специални събития и TVLowCost България – експертна компания в сферата на медийната реклама, насочена към малък и среден бизнес. В компанията работят 20 човека, сред основните й клиенти и партньори са Сладкарници НЕДЕЛЯ, Еврофутбол, Дайхман, Интерспорт, Национална Агенция за Приходите, Европейска Комисия и много други

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България