Регистрация

Станя Георгиева, маркетинг мениджър "Потребителски продукти", L'Oreal България

Автор: Регал 07 октомври 2015

Фотограф: Архив

Станя Георгиева има осем години опит в областта на маркетинга в три международни бързооборотни компании – Nestle; Philip Moris, L'Oreal.

Сертифициран НЛП Практик от ИТА (Международна академия на НЛП треньорите), трениран от Магдалена Николова – НЛП треньор.

В момента е Retail Group Marketing Manager CPD (Consumer Product Division) в L'Oreal България.

Image and video hosting by TinyPic

 true  Прекалихме ли с промоциите?

 
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България