Регистрация

Как да повишим имиджа на българските храни

Автор: Регал 07 октомври 2015

В началото на 90-те години на българските храни се гледаше като на качествени, пресни и евтини.

На по-късен етап те станаха преди всичко евтини, което неизбежно започна да рефлектира и върху качеството. След време дори се изясни, че заради ниската цена, очаквана от клиентите, със съдържанието са правени компромиси на границата с безопасността на храните.

Сега – 25 години по-късно вече се питаме дали изобщо е редно да говорим общо за българските храни и да ги слагаме под един знаменател. Като на всеки европейски пазар и на българския има евтини и некачествени продукти. При това, ако те бъдат съпоставени, българските едва ли ще са драстично по-лоши. В същото време в страната, която има традиции в хранително-вкусовата индустрия, се произвеждат и много качествени продукти, които за да продължат да са такива разчитат и на външни пазари.

Как тези похвални усилия на определени производители да не потънат в общата сивота. Как да получат заслужения си имидж зад граница. Възможен ли е индивидуален успех, или успехът трябва да е колективен. И чий обаче е ангажиментът да отсее зърното от плявата? На държавата? На браншовите организации? А може би и на потребителите? За всичко това ще поговорим с участниците в дискусията "Как да повишим имиджа на българските храни" на 28 октомври в Sofia Event Center.

А понеже продуктовите тестове са ново и слабо познато приложно поле в българските реалоности сме поканили в панела и лектор по темата.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България