Регистрация

Microsoft обяви старта на новата си услуга Skype for Business от 1 май

Автор: Регал 30 април 2015
Skype и Skype for Business остават две отделни приложения, които ще бъдат и с различни потребителски акаунти и пароли.

Даниела Жечевич, продуктов мениджър за Южните Балкани в Майкрософт, представя новия Skype for Business


Фотограф: Архив

Microsoft обяви старта на новата си услуга Skype for Business, която ще замени Microsoft Lync. Skype for Business ще съчетава характеристиките на Microsoft Lync и Skype в един добре познат потребителски интерфейс, ориентиран както към бизнес потребителите, така и към клиентите, които просто искат да общуват с близки и приятели.

Компанията представи някои от основните функции, предлагани от Skype for Business. Сред тях са характерните за Skype моментни съобщения, гласови и видео разговори. Чрез вградените в Microsoft Office онлайн срещи провеждането на чатове, разговори и събрания вече е неразделна част от Microsoft Office пакета.

Въпреки многото сходства обаче, Skype и Skype for Business остават две отделни приложения, които ще бъдат и с различни потребителски акаунти и пароли – напомниха от компанията.

"Skype for Business обединява познатия интерфейс и начин на работа на Skype с характерната за Microsoft Lync корпоративна сигурност, съвместимост и контрол. Освен това бизнес клиентите ще получат достъп до мрежа от стотици милиони потребители на Skype по света", заяви Даниела Жечевич, продуктов мениджър за региона на Южните Балкани в "Майкрософт".

Новият Skype for Business Server ще бъде наличен за сваляне от VLSC от 1 май 2015 г. Microsoft ще започне да предлага новата услуга Skype for Business за клиенти на Office 365 в края на април, а за всички останали клиенти – до края на май т.г. Потребителите могат очакват и новото мобилно приложение на Skype for Business, достъпно на iOS и Android, което се очаква да стартира през следващите месеци.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България