Pernod Ricard натиска медийните инвестиции в Jacob’s Creek
Pernod Ricard е изправен пред предизвикателства с един от своите емблематични винарски брандове, Jacob’s Creek, тъй като обемът на търсените отстъпки във винарската индустрия пресушава премиум ценовото позициониране. Докато обемът на общите продажби на вино от Австралия непрестанно расте, корпорацията търси начини да обърне негативния тренд на спад в продажбите на Jacob’s Creek чрез масирано медийно инвестиране в марката.
Премиум вината на компанията имат спад с продажбите от 2% за първата половина на финансовата година, което се дължи най-вече на австралийската изба и представянето й във Великобритания и Китай.
В същото време статистиката на Нилсен показва общо покачване на продажбите на австралийски вина от 1,8% на годишна база, и 2% растеж в приходите.
Pernod Ricard сами по себе си реализират 10% растеж на приходите и 11% растеж в продажбите, което изглежда означава че австралийският производител Jacob’s Creek е сам в тежкия си период. Затова компанията-собственик е решена да "разтресе" спомените на аудиторията за премиум имиджа на избата, и да продължи да работи в този сегмент въпреки натиска на пазара за отстъпки и ниски цени.
Още