Регистрация

"Мания" за лоялни клиенти

Автор: Регал 06 февруари 2015

Фотограф: Архив

- Пионери в сектора: поддържане на конкурентно предимство с Мания бонус карта

- Отвъд повторната покупка: изграждане на програма за лоялни клиенти в "Мания"

- Измерване на успеха за програмата за лоялност и фокус върху взаимоотношенията с лоялните клиенти

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Интервю | Аксиния Баева: Кражбите в магазините скачат за година с 20-30% Държавата бездейства, а бизнесът трупа загуби, казва зам.-председателят на Българската ритейл асоциация и изпълнителен директор на "Спорт депо", пред "Капитал"