Регистрация

The loyalty program and its application in direct marketing

Автор: Regal 05 февруари 2015

Фотограф: Архив

In the world of Big Data it is crucial to know more and more about our customers on a daily basis in order to be able to lead a conversation with them ​in their own language, to be able to present them only with the information that they need.

Do we all manage to use effectively all the data that we acquire through our loyalty program? Vesela Velinova will explain more about the practices of Decathlon, about their client's customer life-cycle and about how the company manages to achieve a personal dialogue with them. 

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България