Регистрация

Превръща ли се маркетингът в софтуер

Автор: Регал 04 февруари 2015

Фотограф: Архив

Софтуерът постепенно автоматизира маркетинг дейностите на бизнеса, а
тази тенденция ще се засилва все повече. Масовото навлизане на мобилните устройства в ежедневието на хората отваря богати възможности за компаниите, които могат чрез мобилния канал да достигнат до правилната аудитория, на правилното място и в правилното време.

В презентацията ще бъдат разгледани конкретни примери за това как софтуерни решения могат да допринесат за това бизнесът да изгражда индивидуални отношения със своите клиенти, да предлага истинска стойност с персонализирани оферти и да таргетира прецизно и в реално време потенциални купувачи.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Интервю | Аксиния Баева: Кражбите в магазините скачат за година с 20-30% Държавата бездейства, а бизнесът трупа загуби, казва зам.-председателят на Българската ритейл асоциация и изпълнителен директор на "Спорт депо", пред "Капитал"