Регистрация

Успешната формула на банковите програми за лоялност

Автор: Веселина Маркова, мениджър "Маркетинг и продуктово развитие", направление "Банкиране на дребно", Alpha Bank България 28 януари 2015

Фотограф: Архив

Кои са компонентите на работещата програма за лоялност в областта на картовите разплащания?

Има ли изключения от правилото?

Колко са важни са инвестициите и това програмата да предоставя реална стойност?

Веселина Маркова ще представи програматаза лоялност Dynamic на Alpha Bank България – атрактивна и развиваща се във времето платформа от банковия сектор, която успява да ангажира и привлича българските потребители и търговци.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Интервю | Аксиния Баева: Кражбите в магазините скачат за година с 20-30% Държавата бездейства, а бизнесът трупа загуби, казва зам.-председателят на Българската ритейл асоциация и изпълнителен директор на "Спорт депо", пред "Капитал"